Panorama

Under valborgs helgen åkte jag, Roger, Amanda och Möket till Göteborg (min födelsedagspresent från Roger). Först på morgonen var vi på utställning i Sjövik med Tira och efter det åkte vi en kort sväng till Hol och kollade på 80cc som körde tävling. Vid 15 tiden drog vi ner till Göteborg, checkade in på hotell Panorama och endast iförda badkläder och badrock gick vi ner till relax avdelningen. Jag fick en halvkroppsmassage medan Amanda satt i ett kurbad (algbad). Pojkarna satt i bubbelpoolen. Milla hade självklart glömt sina badbyxor. Jag hade som tur var ett extra par trosor så han fick låna mina blommiga. Hur fint som helst, värst för honom bara när han var färdigbadad och det visade sig att de var transparanta! =O)

67280-16

På kvällen gick vi på Mörnbäcks show. Det var hur bra som helt. Fantastiskt rolig! Vi rundade av kvällen på en italiensk restaurant på avenyn. Efter maten var alla jättetrötta så vi åkte hem och satt å päste på hotellrummet en liten stund innan vi somnade in.

Panorama

På söndagen checkade vi ut och drog oss ner mot Botaniska trädgården. Vi gick där inne en sväng och tog en fika, sen åkte vi hem till Alinge! Det var en fantastiskt trevlig helg. Det var inte sista gången man var på en sådan tripp! =O)

Kram Victoria

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha ha ha!! Jag skrattade högt när jag läste om Milla i dina blommiga trosor! He he he! Så kan det gå.. Hoppas allt är bra med er! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback