Tog en tur till Nordpolen...


67280-5
Mamma påväg till Nordpolen

Tog en tur till Nordpolen...
Roger och Martti på Nordpolen

Idag var vi ute en sväng med bilen. Det var Roger, Victoria, Tira, Martti och Marie. Vi åkte till Vara och stannade och fikade på Nordpolen. Väldigt god fika. Innan detta var jag och Roger och gick tipspromenad i Hjortgården. Har varit en härlig helg... I fredags blev det besök på Norsesundspuben med god mat, liveband och trevligt sällskap i form av min kusin Hanna och hennes sambo Niklas. Jättekul! I lördags var vi och hälsade på i Växjö, min kusin Rebecka och hennes sambo Joel och deras hund Zelda. En mysig stad måste jag säga. Vi tog långpromenad, blev guidade runt i staden och fick god mat. Även här mycket trevligt sällskap!! Även Tira fick trevligt sällskap i form av Zelda!

67280-6
Milla, Tira, Rebecka och Zelda nedanför Teleborgs slott.

- Victoria och Roger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback