Flyttat hem till mamma och pappa...

Jaha...Då bor jag hemma i mitt gamla flickrum igen då. Det känns lite konstigt, men det går väl bra. Speciellt när man vet att det är för ett kortare tag! =O) Självklart hade man ju gärna haft något eget men men... Vi har hållt på att flytta hela helgen och det har inte varit så lätt med all lera och alla gropar runt huset! Det är tex. "bara" 1,5 meter upp till ytterdörren numera...Vi fick palla upp lite träpallar för att överhuvudtaget komma in och ut ur huset (extra kul att bära möbler där)...
Det blev lite mer sport av flyttningen! ;O)

Nu har vi iallafall snart fått ut allt och har bara en liten flyttstädning kvar!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Uäähh.. Flyttstädet är ju det värsta!!! ;-) Det var en insatslägenhet.. Vet inte vad utgångspriset var.. Men hyran låg på runt 2000.. En stor 2:a eller 3:a tror jag det var.. :-) Nån tant som bott där, så jag tror att allt skulle renoveras nu med om jag inte minns fel.. :-) Kan kolla närmre om du är intresserad..

Ja, nu närmar sig examen med storsteg! Ska bli sååå skönt! Men jag har fortfarande 2 praktiska övningar kvar att vara nervös inför.. :-P

Ha det bra!! Kram!

Postat av: Becka

Vi har en "bemötandeövning" som är betygsgrundande. Klarar man den är allt grönt inför examen.. Men klarar man inte den så MÅSTE man få godkänt på slutövningen.. Har man godkänt i bemötandeövningen, så är slutövningen lite mer av "hopp och lek-stuket" :-) Det är alltså heldagar då man åker i patrull med en klasskompis, och en lärare bak i bilen.. Sen åker man på "jobb" med figuranter som agerar.. Sen blir man bedömd i allt man gör.. Lite nervöst faktiskt.. Jag har frågar pappa mer om lägenheten, men han har inte svarat än. Hör av mig när jag vet mer! Ha det super! Kram! Ps. När var det ni skulle resa? Ds.

2006-10-11 @ 11:12:29
URL: http://zelda.blogg.se/matte
Postat av: Becka

Jo jag vet.. En riktig datanörd, ha ha!! Har mamma ringt och gett din far telefonnumret till han som hade lägenheten? Allt väl annars?? Kram!

2006-10-16 @ 21:29:35
URL: http://zelda.blogg.se/matte
Postat av: Becka

Inte det? Då får du numret av mig istället.. Mannen heter Björn Hagberg och är jobbarkompis med pappa. Det är hans mamma som har bott i lägenheten, men nu ska flytta in på ålderdomshem..
Han har tel nr: 036-53563
Ja, det var en trevlig helg.. :-)
Är packningen i full gång nu?
Kram!!

2006-10-17 @ 17:43:15
URL: http://zelda.blogg.se/matte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback