Ljus i Alingsås

Nu är det oktober och det betyder att det är ljus i Alingsås. Himla mysigt inslag i höstmörkret måste jag säga. Jag hade med mig kameran och fotade en del när jag och Carro gick runt med Isa och Tira. Vi gick inte hela rundan eftersom det regnade så...
Det blir nog en sväng till och då blir det fika på ett av de kvällsöppna kafeerna (där man kan sitta ute med en filt, på en mysigt upplyst innergård).

67280-51
Här ovanför är Saga, en liten biograf i stan. Här har de valt att lysa upp väggen...
Blir ju inte riktigt samma eftekt på kortet, men ändå...

67280-50

Allén in mot Östlyckan skiftar färg mellan rött, blått, grönt och brunt...

Ljus i Alingsås
Här är ingången till garvaregården... En riktigt mysig gård i Alingsås centrum. Man tror att man kommit till landet då det är olika röda uthus, buskar och träd där inne med massa gamla grejer.

kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Länken är tillagd! :-) Oiii! Jag klarade skyttet! Är så grymt nöjd nu! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback