Motocross i Hol

Idag var det dags för Alingsås köra kval (om de får hänga kvar i elitserien).
Det har regnat en del så banan var väl lite lerig...:o)
Motocross i Hol

Det var jag och Tira som var och tittade...Hon har vant sig vid att vara med och hon är lugn som en filbunke. Hon är till och med intreseerad av att titta (ibland).
67280-57


Här nedan är det en förare som hoppar. ... ;o) Ser inte vem det är...
67280-55

Här är iallafall hela Alingså lag. De De hamnade på en total 2:a placering och blev därmed klara för elitserien år 2007. Chrille (till vänster) var reserv men fick åka 2 heat ändå och placerade sig som tolva och tionde man...Mycket bra, eftersom han var sist i båda startera! 

67280-56

Nu ska jag ner och käka!

Kram Victoria

Kommentarer
Postat av: Becka

He he, Tira ser allt lite lerig ut hon med! Fy för att köra i den lervällingen. Jag hade varit livrädd för att halka! (Det kan ju också bero på att jag aldrig kört..) ;-)
Pappa hälsade att han kände nån som skulle göra sig av med en fin insatslägenhet inne i centrala Alingsås, precis vid posten tror jag det var.. Men ni är mer sugna på att bo på landet väl?
Hoppas allt är finemang! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback