Hundar hundar....

I helgen har jag varit på instruktörskurs på hundens hus... Det började inte så bra i veckan då jag låg sjuk, var rädd att missa hela helgen... Men jag lyckades iallafall ta mig igenom den =O)

image115

Här är Charlottes hund Fossi som är en portugisisk vattenhund. Otroligt charmig kille =O)

image116

Några i mitt insruktörsgäng...=O)

image117

Jag kan säga att Tira var mycket trött efter helgen. Helt rödögod ;O) Blev både bus, träning och framför allt miljöträning... Även jag var som ett utsketet efter helgen...

Nu ska jag strax till jobbet...Funny Bunny!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja JAG tycker att det syns, men men.. Tack för att du såg iallafall! Härligt pigg jag kommer var apå MH't imorrn.. Jobbar 18-03, så jag är väl hemma igen runt 4.. Sen tänkte vi vara i Sunne kl 7.. Jippi.. Kul att se ut som 7 svåra år!
Ha det gott! Kram!

Postat av: Becka

Hallå du!
Jag har försökt få tag på dig! Jag undrar lite om helgen där vi ska till Lerum.. Det känns lite tråkigt att du jobbar!! Vi funderar på om vi inte ändå skulle bo hos uppfödaren då och boka in en annan helg som vi kan hälsa på er.. Det känns ju som sagt tråkigt att vi kommer till er och knappt hinner umgås. Vad tycker du? Har ni någon/några helger i vår/sommar som ni kan umgås bättre på?
MH't gick jättebra, så vi har bestämt oss för att ta en kull på Zelda i vinter.
Hör av dig om vad du tycker!! Ha det gott! Kram!

2007-05-02 @ 20:42:37
URL: http://zelda.blogg.se/matte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback