Hundpromenad

Idag har jag varit ute i Nårunga och gått en bit av Nårungaleden med massa andra folk och 15 hundar. Det var kanonväder och efter promenaden var det grillning vid en liten damm, jätte fint! Det var bra träning att gå utan att Tira behöver leka och hälsa på allt och alla. Det var Emelie och eg. Sven tror jag som ordnade denna promenad. Tack! Bra jobbat!

Här är vi på parkeringen med Emelies två shelties Mira och Zazzi.

Hundpromenad

Den vackra rottisen Bond med sin ägare Sven...

Bond

Hela gänget samlat!

g?ng

En jättesöt tollare som var med på promenaden...

tollare

Välpälsade Bilbo ;O)

bilbo

Tira väntar på en korv när vi grillar...

tirakorv

Kööörv

k?

Bond badar...Skulle hämta lite korvbröd som någon slängt i åt fiskarna!

bond badar

Senare på dagen gjorde jag liten del av min läxa på hundinstruktörskursen... Tränar en valp. Jag är lycklig som har fått tag i Chicko 13 veckor. Urcharmig amstaff! =O)

chicko
Här är han...:O) Ska träna lite imorgon också!

Ha det så gott alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Uj uj, så söt han var lille chico!
På tisdag ska Zelda MH-testas.. Ska bli spännande att se vad hon går för egentligen! Vi är nu anmälda till utställningen i Lerum, synd att det passade så dåligt med er. Ni får säga till om ni tycker att det blir jobbigt om vi sover hos er, i så fall kan vi ju säkert sova hos Lowis uppfödare.
Nu ska jag laga lite mat, sen ska jag till jobbet. Ha det gott! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback