Lååångpromenad

Idag är det påskafton och jag, Milla och Tira sov lääänge, sen gick vi en långpromenad. Började hemma i VB och gick till Hemsjö, till vår lilla stuga. Väl där softade vi, åt vår medhavda matsäck och tränade lite lydnad. Det var riktigt kul att träna idag och det gick bättre än på länge. Vi stod och stampade lite i lydnadsträningen så vi har inte kört det på länge, men nu fick vi lite av en nytändning =O)
Iallafall, sen gick vi hem igen fast en annan väg. Det tog inte så lång tid att gå mellan VB och Hemsjö, en timme kanske (enkel väg)... Var ute i kanske 4 timmar sammanlagt! Gött!

Ett annat observandum...Milla är fotograf idag ♥

tir

Här är söta lilla Tira i Hemsjö

Jag och Tirisen på promenaden...

prommis

Vi gick förbi några söta islandshästar som kom springande mot oss...

promenad

Här är jag i min HH, nice :O)

jag

Jag och Tira tog en fikapaus efter att ha tränat lydnad. Tira har varit i och badat...ovanligt!

efter tr?ning

Jag och tiris ska öva lite fritt följ...
tr?ning

En fin blomma...Vååår!
blomma

En underbar dag! =O)


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Tjena tjena! Coola solbrillor! B-) Ni får komma precis när ni vill! Ni får gärna komma redan på fredagen om det passar! Vi bor på 118 kvm så någonstans ska det nog finnas plats åt er! ;-) Antingen får ni sova på madrasser på golvet i "gästrummet" eller i bäddsoffan i vardagsrummet.. Det är upp till er!
Ni behöver inte ta med sängkläder eller något sådant.. Vi har så det räcker och blir över här! :-)
Jag mår bra igen, så det är inga problem.. Har precis jobbat hela natten.. Sovit 5 ½ timme så jag är liiite seg..

Kul att se Annelie på foto, jag har inte sett henne innan!

Ha det bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback