Hem ljuva hem

Nu har vi kommit hem från Thailand, efter att ha varit daär i två månader. Det känns både väldigt skönt att komma hem men också tråkigt att återgå till vardagen...

Vi kom iallafall hem lagom till jul. I år var det jag och Tira som var tomtar. Tira älskar att öppna paket, hon bara slet upp dem! :O)

67280-60

På annandagen samlades släkten (från pappas sida) hemma hos farmor för att fira lite jul! Här nedan är pappa och lilla sötnosen Maja. Jag hade aldrig träffat henne innan, men hon var ett riktigt charmtroll!

67280-61

Alla hade med sig sina hundar ocksa så vi gick ut och gick en sväng med hela gänget; Andreas och Jennys två Rottisar Elsa och Casper, Rebecka och Joels boxer Zelda och våran lilla Tira. Leken mellan hundarna gick väl lite si och så. Tira tyckte mest att det hela var lite läskligt speciellt Casper som stod och skällde på henne hela tiden och hon fattade inte varför! :O)

På annandagen på kvällen var vi också och skrev på för vår nya lägenhet. Vi flyttade in direkt och det känns väldigt bra!!! Trivs som fisken!
Här nedan sitter Milla i vår lilla men dock mysiga kök! :O)

Hem ljuva hem

Jag har även fått ett nytt jobb, jag har börjat jobba på tvätten i Alingsås. Har varit där en vecka nu, får väl se hur länge man blir kvar där...:O)

Kram kram alla
och ett härligt och spännande 2007 önskar jag er!
/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback