Äntligen vår....

Thanks God it's spring...:O)
I torsdags var jag på crossbanan i hol och körde upp för tävlingslicens...Himla kul! Mest för att få lite körtid och lärdom och inte för att jag ska tävla! =O) Det var lätt men jag var himla nervös ändå...Mikael Löfving var vår "instruktör"...

crolle

Här ovanför ses jag körandes på mig gamla pärla ;o)

Tira står och ser ut öven sjön. Ser ut som hon drömmer sig bort!

tirasj?

Snygga Milla i Hemsjö idag, när vi var där och promenerade! Underbart!

milltus

De senaste dagarna har vi sett några vitsippor...Om några dagar kommer det säkert vara helt vitt på marken...
"I'm löööving it"
vitsippa

Igår direkt efter jobbet åkte jag och Tira direkt till Vinna hundcenter för att träna lite agility. Vi har ju börjat på kurs nu och vi har inte tränat på hela vintern, så det var änna på daxen att börja med det nu. Det gick hyfsat bra :O) Får nog börja träna lite oftare, speciellt med tanke på att vi eventuellt ska tävla i sommar...Gaaahh...!!!

Här ses Tira med Vinna. De lekte lite efter att vi tränat klart! Inte lätt att få med dem på samma kort, de är ju så snabba!




vinna


Tira gick ner i bäcken bakom Clas och Emelies hus för att bada/dricka, såhär såg hon ut när hon kom upp. Sötnos!
smutstira

Tira på agilitybanan!!! Hon tycker det är jättekul. Ser nästan på henne att hon ler ;O)

tirishopp


En fjäril som vi såg idag under promenaden! Det satt tre fjärilar på samma björk.


fj?ril


                                  
Ollan

                                  
Jag var en sväng hemma hos mor och far idag och fikade med hela familjen (även Sven var där). Gamle Ollan låg så gott halvvägs under bordet.

Vååååår!!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Det var ingen dålig kamera du fått tag på, nej.
Jag jobbar inte den helgen, och jag ska kolla närmre med Joel men det verkar funka då.. Ska bara dubbelkolla "to be safe".. :-)

Ja eller hur var tanten söt.. He he! Kul att du börjat blogga mer.. Ser fram emot vidare läsning! B-)
Ha det gott! Kram!

Postat av: Becka

Nu har vi dubbel- och trippelkollat och den helgen verkar funka utmärkt! Så då är det bara att hålla tummarna för att det fina vädret fortsätter!!

Ja, musik är inte dumt.. Började helt oväntat att sjunga på "hip-hop-Yngve" i duschen i morse.. Och då tänkte jag på dig!! :-D

Hoppas ni haft en skön helg! det har vi! Kram!

2007-04-01 @ 18:51:38
URL: http://zelda.blogg.se/matte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback