Brand

Igår brann det på tvätteriet (där jag jobbar) vid ca 07.30... Vi fick evakuera och sen kom massa brandbilar, ambulans och polis till platsen. Det var ventilationen som hade tagit eld...
Vi stod ute ett tag och såg den svarta röken från byggnaden, efter ett tag fick vi gå in till Luna och sitta i deras matsal där vi fick frukost! Himla gulligt att vi fick vara där!!!

           bilderna tagna av annelie. (tryck & du kommer till hennes bilddagbok)

Vid 11.00 tiden fick vi gå in i byggnaden igen och städa. Idag åkte nästan halva gänget till Norrköping för att vika och fixa vår tvätt där. I Alingsås var vi tvugna att sitta av tiden trots att vi inte hade något att göra...Men vid 08.00 kom chefen och frågade om några skulle kunna jobba natt...och då blev det så att jag och therese ska jobba ;O) Får väl se hur det går! Så vi gick hem vid 08.00 och ska tillbaka 02.00 i natt till 12.00 imorgon.

Har precis varit hos Therese och käkat frulle och sedan åkte jag till Alingsås Brukshundklubb för att träna lite agility med Tira. Det gick sådär... Var ganska mycket folk och hundar där, jag var trött och det regnade (om man får skylla på något). På lördag ska jag vara med på någon uppvisning i Alingsås Nolhagaparken där det är familjedag. Det är Emelie som håller i det och vi ska (jag och Tira) ska försöka oss igenom en liten agilitybana inför publik! ;O)

Ha det så g!

Kram Victoria


Kommentarer
Postat av: Becka

Det går säkert bra på uppvisningen!
Varför började tvätten brinna??
Ja visst är det gott med utflykter! Det ger livskvalitet!! :-) Vi har precis varit på hundkurs.. I regn och hagel! Jag är fortfarande stelfrusen!
Nu ska jag värma mig med lite thé..
Kram!

Postat av: Becka

Vad konstigt att det står 0 kommentarer fastän nån har skrivit!!!
Ja det kanske ligger nåt i vad du skrev.. Men jag tycker det är märkligt ändå!
Idag blev jag utskälld av ett äldre par som blev SKITSURA för att jag skrev en parkeringsbot på deras bil. "Vi ser inte polisen som våra vänner längre. Vi blir bara arga när vi ser dem".. Jaha.. Synd för er, tänkte jag.. Lite fånigt att utagera så för en böter på 300. De får väl läsa skyltarna bättre då!
Såg du eurovisionfestivalen? Vad mycket skit!!!
Kram!

2007-05-10 @ 23:12:31
URL: http://zelda.blogg.se/matte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback