MyDog i Göteborg.

Utställning i Mässan, Göteborg.
I januari 2006 var jag och några aussiekompisar i en monter under MyDog i mässan Göteborg. Vi stod i det sk. rastorget och representerade vår ras (Australian Shepherd). Det var roligt, iallafall första dagen. Efter det var jag ganska trött eftersom det var så mycket som hände hela tiden. Massor med hundar och människor att titta på som också spanade in och och frågade massor med saker om oss, som våra mattar fick svara på. Det folk mest undrade var om vi var jobbiga och behövde mycket stimulans, om vår ögonfärg (jag har blå ögon och Peak har ett blått och ett brunt) och om min stubbsvans (Peak har lång svans). Det var två-tre lärorika och spännande dagar vi stod där iallafall...
På bilden är det matte Victoria, jag Tira, Peako och Sexy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback