Tipspromenad

Tipspromenad
Idag var jag på en härlig promenad i skogen tillsammans med matte och husse. Jag sprang omkring medan de svarade på massor med frågor hela tiden. Ibland fick jag rycka ut och hjälpa till när det var svåra frågor. Lyckades pricka in 10 rätt (utan min hjälp hade de max fått 5 rätt)... Roligt var det iallafall. När vi hade promenerat så åkte vi till Vara för att fika och jag fick inte följa med in på fiket men efteråt gick vi en sväng på "stan"... Och efter det åkte vi vem till Oliver och "mormor och morfar". Där gick vi en långpromenad i fårhagen. Vi lekte jättemycket; gömma matte, gömma husse och gömma koppel och sen fick jag och Oliver leta. Jag ska vara ärlig och säga att jag var bäst. Det var jag som hittade allt och alla. Men Oliver tyckte att det var lika kul ändå! Kram från mig / Tira

Kommentarer
Postat av: Becka

Fy vilken söt bild! Det ser verkligen ut som att hon läser frågan, he he! Arrangerad bild??
Hoppas allt är bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback