Kurser...

Igår (tidag var jag och Tira på sista vallningskursen innan sommaruppehållet. Det var ett steg tillbaka igen, tillbaka till ruta ett. Med andra ord, det gick inte så bra =O). Hon jagade mest...(hon har en tendens att göra det när det är öppna ytor). Meningen är ju att hon ska "tända", men det har hon inte gjort...Långt därifrån. Jag vet inte hur lång tid det brukar ta men... Vi får väl tänka på det under sommaren och se om vi fortsätter till hösten.

Vallning
Här är iallafall delar av vallningsgänget med sina bc. Det är ju imponerande att se när någon verkligen kan valla. De andra i gruppen gjorde bra framsteg!
Idag var jag och Tira på Agilityträning igen (sista träningen innan sommaren). Jag tycker att Tira sköter sig bra och det märks att hon tycker att det är roligt. Efter träningen lekte Tira med Emelies aussie Vinna, som efter mycket om och men får leva "normalt" igen (efter ett brutet ben)...
Kurser...

De hade iallafall roligt ihop även om det gick lite väl fort ibland (med tanke på Vinnas ben)...Man vill ju inte äventyra för mycket.
Imorgon åker jag och Tira på SASK's riksläker. Det blir för hoppningsvis en rolig helg med mycket lydnad på schemat... Jag rapporterar om hur lägret var när jag kommer hem igen...Ha det så bra tills dess!

Kram Victoria och Tira

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej! Du tycker inte att det är lite tjatigt med samma inlägg fyra gånger?? ;-P Hoppas allt är bra med er, vi svettas och mår gott i värmen! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback