My Dog Göteborg

I helgen har det varit mycket hundaktiviteter på mässan i Göteborg; utställningar, tävlingar, shopping, uppvisningar och rastorget för att nämna några exempel.
Jag satt i Australian shepherds rasmonter lite på lördagen och det är alltid lika kul att tjöta med folk och träffa så många andra hundar!

67123-54

Här sitter Amanda, Tira och Tierra i vår monter.


67123-52

Klockan 13.00 varje dag var det rasparad, där alla raser med egen monter visades upp. På fredagen när Tove skulle visa upp Peak och Stuff så tog lilla busiga stuff tag i Peaks koppel och drog iväg med honom ut i den stora finalringen. Riktigt roligt och det var verkligen en ras man kommer ihåg :O)


67123-53

 Det var många som besökte montern, både stora och små. Detta är på fredag och aussien heter Katy och hon bor i Vara.


67123-55

Tira skötte sig bra och här sitter vi och tittar på utställningsfinalen på lördagen, där en aussie kom 4:a.


My Dog Göteborg

Här är vinnarna i finalen på lördagen...

Det var en händelserik och en mycket rolig helg!!!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!
Här kommer hälsningen tillbaka från Missnutt's Mira och mig. Såg er i rasmontern i lördags och fick hälsat på din vovve. Fast då visste jag inte att det var du som skrivit i min gästbok :D Förstod det nu, när jag hittade till din hemsida .. Lycka till med träningen av vovven! Elin och Vera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback