Provar julklapparna

Idag, dagen efter julafton har vi monterat ihop och packat upp Nicolajs julklappar. Det var ju faktiskt han som fick de flesta. Han måste varit jättesnäll eftersom han fick så himla många :)

Igår var jättemysigt på julafton. Vi var hos mina föräldrar och åt god mat, kollade på kalle och öppnade paket : ) På kvällen spelade vi tärnings spelet (där vi tog hem de flesta paketen) och sedan tittade vi på film.

Imorgon blir Nicolaj 3 månader! Grattis
Här nedan provar Nicolaj sin gåstol. Den funkade utmärkt! Han älskade den!

gåstol

Jag har blivit så träningsinspirerad det senaste! Träning med Tira framför allt : ) Roligt att få en nytändning...

Nu ska jag snart sova, är jättetrött idag : )
Kram Victoria

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi ja visst gör han :)

Vad söt han är lille Nicolaj :D Kul att ni fått lite nytändning i träningen :) Vi får ses nån dag och träna tillsammans! :)

Kram

Postat av: Anna-Carin

hej! Japp, vi ska till Mydog fast jag ska inte ställa honom. Han är nog alldeles för smal enligt domaren, Liam är av sportmodell ;) Ska du dit?

2008-12-26 @ 15:24:44
URL: http://www.lillaliam.se
Postat av: Ida

Hm, nej tror inte jag träffat något syskon till dem sen MH't.

Pratar dock en del med ägaren till deras bror Linus, i norge!

Deras hemsida: www.newthinking.espeseth.net



2008-12-26 @ 20:22:07
URL: http://www.aussietok.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback