Snart tävling

Idag var jag och Tira tillsammans med Annelie och Tilly på en privatlektion i agility hos Emelie (Vinna hundcenter). Det var jättekul att komma in i träningen igen och det tänket. Imorgon är det nämligen träningstävling på Vinna hundcenter och då ska vi ställa upp. Ska bli skoj! Lite tufft är det att springa bara annars tycker jag att det gick förvånansvärt bra idag. Tira skulle dock behöva banta lite! : )

Tira efter agilityträningen...

Tira efter träningen. Båda var helt slut. Frågan är hur vi ska orka i morgon.
Roligt hon har tungan oxå : )

Här sitter Annelie och Tilly efter dagens lopp!

Annelie och Tilly

Efteråt gick vi en kort liten sväng och då fann Nelmi och Tira varandra och busade en stund.



nu är vi hemma hos mor och far och passar lilla Budda (deras/min katt) eftersom de är på semester i Norge. Budda är nog världens goaste katt! Nä nu ska jag gosa lite med henne innan jag åker hem och bara gör INGENTING! Va skönt det ska bli!!!

Kram kram
/Victoria å Tira

Kommentarer
Postat av: Annelie

Stort grattis till gårdagens seger och andra plats!

Det var roligt att träna ihop. Det känns i kroppen att man sprungit på planen 2 dagar i rad :-) Tänk om man kunde vara lika bra på att värma upp själv och stretcha efteråt som man är med hundarna... Hoppas vi ses snart. Kanske lite träning inför Bollebygd, om inte annat för att låta Tira o Nelmi leka lite. Ha en riktigt skön midsommar!

Kramar från Annelie, Tilly o Nelmi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback