Tjockis : )

Det har inte blivit så himla mycket träning med Tira senaste tiden (igen), så jag får passa på att sätta ut ett bevis på att vi iallafall har tränat en gång ; ). Om en vecka ska vi vara med på träningstävling ute på Vinna hundcenter. Ska bli otroligt spännande! Vi satsar på att vila oss i form! Båda två är lite tjockare än vad som kanske är lämpligt, men vi kämpar på!

Jag och Tira tränarlite agilityför en gång skull.

Ja och som sagt, man blir ju inte mindre ; ). Svårt att förstå att man är gravid än, så det är lite konstigt att magen bara växer och växer! Och sparkar gör det i den också...Knepigt!



Var ju tvungen att foto Peters mage samtidigt som min, men här ligger han i lä måste jag säga!

Peter är iallafall inte gravid!

I helgen som var åkte vi upp till Torsby på en liten minisemester för att hälsa på mina kusiner. Vi bodde hos Rebecka och Joel i deras relativt nyinköpta hus på landet. Det var jättemysigt!!! Här nedan är Zelda, deras ursöta boxer. Här ligger hon och vaktar sin boll för att inte Peter ska komma åt den.

Zelda med boll

Det var en otroligt varm helg så på dagen var vi nere vid stranden mest hela tiden! Jättehärligt! Kändes riktigt lyxigt att bara kunna ligga där och göra ingenting! Vi var på Torsby Camping, där vi mötte upp Andreas och Jenne med barn och Staffan. Vi var där i fem timmar så på kvällen kände man att man varit i solen ett tag!!!

Bad torsby camping


Här sitter söta lilla Elias på badstranden!

Elias på badstranden!


Coola Maja spanar på vad som händer...

Kusinbarn Maja


På kvällen var det provkörning av deras nyinköpta 4 hjuling och här var en som tyckte att det var kul! ; )
Senare på kvällen blev det grillning och så spelade vi spel... Jättekul!

Peter testar Beacka och Joels 4hjuling


Här sitter Becka och Joel på en badplats vid Kläggen, nära där de bor.
Värdparet

Det var ungefär var jag har pysslat med senaste tiden förutom flytten, jobbet och att hålla i hundkurserna då ;)

Ha det så gott!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig mage! Tråkigt att du inte kan i morgon. Therese kunde inte heller. Vi får boka in en ny träff snart. Det blir ingen träningstävling för mig. Derby får inte köra ännu och Real är inte färdig. Så det blir inga tävlingar för mig i sommar, abstinens...! Ha det gott! Kram

Postat av: Becka

Vilka fina bilder! :-) Det var himla trevligt när ni var här! Ni är mycket välkomna åter! :-) Kram!

2008-06-15 @ 16:01:24
URL: http://zelda.blogg.se/matte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback