Valpar

Idag tog jag en liten tur ut till Anki för att kolla in hennes valpar. Hon bor så otroligt vackert! Fina hus, vacker miljö, nära sjön... kan det bli så mycket bättre?! Siri och Tira kom ihåg varandra iallafall : ) Vi var ju på läger ihop i Värmland för två år sedan och allt gick bra tills vi kom hem till Anki igen, då rök hundarna ihop. Siri är fortfarande arg och Tira är rädd...: ) Valparna var otroligt söta!!! Man blir ju lite sugen asså!

Här står de å spanar allihop!



En otrooligt söt valp : )
Jag tycker att alla valparna hade så fina ögon.



En liten charmknutte som sitter och flirtar med mig : )



Mycket spännande saker som händer runt om.



Här är en som ska ut till varje pris! En ny utbrytar kung kanske?!


Fantastiskt roligt att jag fick komma och kolla! Tack så jättemycket Anki!!!

Ikväll blir det träningstävling och det får vi väl se hur det går...
Efter gårdagen träning så har jag så ont i kroppen så jag haltar fram!!! Illa!

Kram kram i regnet!

/Victoria

Kommentarer
Postat av: Anki & Siri

Jag gråter inombords. Ont i hela magen. Känns inte okej.Men det var kul att träffa dig... Vilka fina bilder. Jag kopierar dom om du tycker det är ok. Kramar Anki och aussiegänget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback