Tiden går så fort...

Tack för alla grattis som vi fått!!! :) Alla är så gulliga och omtänksamma! Tack!

Nu har dagarna sprungit på igen :)
Igår var Malin här med lille Oscar som är en vecka yngre än Nicolaj. Himla trevligt!
På bilden nedan är det Nicolaj till vänster och Oscar till höger.

kompisar

Här står Bianca med Nicolajs sovplats, iallafall hans tilltänkta sovplats. Han sover dock i mammas och pappas säng. Hon är ruskigt söt Bianca ;)

Bianca och Nicolajs sovplats

Lille Nicolaj ser fundersam ut efter maten...

nicolaj

Bianca har börjat i förberedande lydnad. Jag tycker att hon sköter sig jättebra och lär sig snabbt. Är LITE jobbig inne på teorin bara då hon gnäller hela tiden typ...: )
Jobbar på bakdelskontroll och hon har lärt sig att backa, sidoförflyttningar och framdelsvändningar åt vänster. :)
Hon tycker att det är jättekul! : ) Kanske kan bli en lydnadshund av henne också?
Funderar på att ställa upp med Tira i lydnadstävling på söndag tror jag det var, ute på Vinna hundcenter. Har inte haft henne här på ett tag och inte tränat på jättelänge, men det kan vara kul att ställa upp ändå, det är ju bara en träningstävling... Får se om jag hinner...: )

bianca sträcker ut sig

Nicolajs första bad! Han ser lite skeptisk ut men förstod snart att det inte var så dumt att bada ändå...

badpojke

Nu är det amnings dax igen...:) Jag gör inte så mycket mer ...hehe...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becka

Hjälp, jag tycker Nikolaj är jättelik dig när du var liten!!! :-) Hur söt som helst är han!!

Vi har förmodligen köpare till alla de tigrerade, men inte till de vita ännu.. Jag är lite inne på att behålla en vit själv dock, jag har smält helt för dem!! De ser så oskyldiga ut!! :-D

Kramar!

Postat av: Emelie

Ha ha, ja han ser allt lite skeptisk ut. Jättesöt!

2008-10-16 @ 10:13:48
URL: http://www.mivinnas.se
Postat av: Anki, Siri, Vilda

Vilken sötnos!! Hoppas allt är bra familjen. Du är fantastisk som hinner tänka på tävling. Ha det gott/Anki

2008-10-16 @ 21:07:27
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Annelie

Vilka fina bilder! Gilla bad-kortet :-)

Ja, tiden går väldigt fort! Idag fyller Nelmi 1 år, och jag unfrar hur det kunde hända... Så passa på och njut! Ha en riktigt skön helg, vi ses snart.

Kramar från Annelie

2008-10-17 @ 23:44:46
URL: http://www.tillyonelmi.se
Postat av: ellinor

helt galet söt liten nicolaj ni har fått, åh !

kul att ni kom förbi på jobbet förresten :)

ha det bra :*

2008-10-18 @ 02:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback